Wow δεν το πιστευω…

Τόσο εύκολο ήταν;
Τώρα δεν μου μένει τίποτε άλλο από το να “παίξω” λίγο με τα settings και τα templates :-)

Tί ωραία, τι καλά…
Δουλεύει το WordPress στον υπολογιστή μου,
το φαγητό ευωδιάζει στην κουζίνα όπως γίνεται
και ο ήλιος είναι φωτεινός στον ουρανό!
Drachen
Έτοιμη για την απογείωση;

Μερικές φορες ειμαι πολυ τολμηρη…

Έτσι και σήμερα…
Προσπαθώ να εγκαταστήσω στον υπολογιστή μου WordPress… (Software για blogs)

Άρα κατέβασα το πρόγραμμα και το εγκατέστησα.
Aλλά για να δουλέψει το WordPress θέλει Webserver. Άρα έβαλα μπρος το Apache 1.3.
Aλλά το WordPress χρειάζεται και php. Το κατέβασα και το εγκατέστησα και αυτό.
Αλλά το WordPress χρειάζεται και ένα database server. Kατέβασα και το mysql.

Τώρα μένει να το εγκαταστήσω και μετά από 3 χιλιάδες άλλα ψιλοβηματάκια να δω αν

  • είτε αναγκαστώ να σβήσω όλο τον δίσκο (γιατί έφερα τα πάνω κάτω, και τα κάτω πάνω)
  • είτε μου αρέσει το wordpress ως software για blog και ψάξω τότε να βρώ webspace για να το εγκαταστήσω ΚΑΙ εκεί για ΜΟΝΙΜΑ.

    Είπαμε, μερικές φορές είμαι πολύ τολμηρή, για να δούμε με ποιό αποτέλεσμα…

  • Ευτυχια

    Μερικές φορές αναρωτιέμαι τι σημαίνει για μένα ευτυχία…

    Και μετά επαναφέρω στο μυαλό την διάθεσή μου όταν μου επιτρέπει ο καιρός να ανοίξω την συρόμενη οροφή του αυτοκινήτου, όταν υλοποιούνται κάποτε αυτά που δυσκολεύτηκα να διοργανώσω, όταν θαυμάζω τα ζωηρά χρώματα των δέντρων μπροστά μου, όταν ξαφνιάζομαι με τις φόρμες που δημιουργούνται από τα σύννεφα στον ουρανό, όταν ακούω την γλυκιά πρόταση “Μama, ich liebe Dich” (μαμά σ΄αγαπώ), όταν βλέπω την χαρά στα πρόσωπα των φίλων σου, συναντώντας σε, όταν ρουφάω σιγά σιγά ένα κρεμώδη καφέ, όταν η ζυγαριά δεν εκδικείται για την αμέλεια τόσων εβδομάδων, όταν μια σοκολατίτσα λιώνει αργά και απολαυστικά στο στόμα.

    …Όταν μια ζεστή μέρα γεμίζει τις μπαταρίες μας….