Private

Και μιλώντας για προσωπικά στοιχεία και πιθανότητες ηλεκτρονικής έρευνας ή παρακολούθησης….
Να ένα κομμάτι των Dire Straits (σε ευχαριστώ Μαύρε Γάτε που μου τους θύμισες και καλό ταξείδι στις διακοπές σου :-) με τον τίτλο:
Private Investigations από τον δίσκο Love over Gold / 1982

Σκεψεις για μια αλλαγη πορειας

Κατά καιρούς έτυχε κάποιοι να σχολιάσουν το γεγονός ότι βάζω φωτογραφίες του παιδιού μου, ή γράφω το πρόγραμμά μας, υπενθυμίζοντάς μου ότι το internet είναι ένας «πονηρός» τόπος όπου κανείς θα πρέπει να προσέχει για το εαν και κατά πόσο παρέχει προσωπικά στοιχεία.

Συμφωνώ θεωρητικά. Στην πράξη με θεωρώ τόσο ασήμαντη και δεν το λέω για να κοκετίσω. Σίγουρα ισχύει άμα κανείς σκεφτεί τον αριθμό των ανθρώπων στην γη (δεν είναι 6,519 δισεκατομμύρια;) που το θεωρώ απίθανο να ασχολείται κανείς με τα προσωπικά μου στοιχεία.

Όμως τελικά άμα συμβεί τίποτε «περίεργο», και κάποιος χρησιμοποιήσει χωρίς την άδειά μου ή παραποιήσει φωτογραφίες του παιδιού δεν θα είναι κρίμα;
Και ποιός μπορεί να ορίσει το μέγεθος των συνεπειών;
Ποιός γονέας θα δεχόταν το ρίσκο;

Αποφάσισα να πάρω στα σοβαρά την ευθύνη που έχω να προσέχω και να μην παρέχω τόσο «απλόχερα» και με αφελή τρόπο προσωπικά δεδομένα του παιδιού.
Το πρόβλημα είναι ότι όταν δυσκολεύουν τα πράγματα, χρειάζομαι την «παρουσία» του στο blog για να νιώθω καλύτερα και να παίρνω κουράγιο…
Δεν είμαι όμως διατεθειμένη προκειμένου να ανεβεί η δικιά μου η διάθεση, να βάλω ένα παιδί σε κίνδυνο.

Κρίμα που ο κόσμος δεν είναι αγγελικά πλασμένος, αλλά τώρα που το συνειδητοποίησα ίσως μια αλλαγή πορείας να είναι καλύτερα για όλους μας…

Τέλειωσα…

Τέλειωσα;
Μακάρι! Γιατί δεν αντέχω άλλο…

Πραγματικά δεν είχα ποτέ πιστέψει ότι θα μπορούσαν να πονάνε και τα δάχτυλα. Εντάξει οι μυς των χεριών, εντάξει ίσως η πλάτη, εντάξει οι ρόζοι στα χέρια, εντάξει το δέρμα που καίει από την μπογιά, αλλά τα δάχτυλα;
Έχω την εντύπωση ότι οι πόνοι μου, είναι ανάλογοι των αρθριτικών…
Αν κάποτε αρρωστήσω με αρθριτικά, θα μπορώ να συγκρίνω με καλύτερη σιγουριά.
Για τη στιγμή όμως πονάω… και ελπίζω να μπορέσω να παραδώσω τα κλειδιά χωρίς επιπλοκές μια ώρα νωρίτερα.
Αν μη τι άλλο, θα κάνει καλό στην ψυχή μου και θα το χαρεί αρκετά ο λογαριασμός της τράπεζας βλέποντας ξανά τα λεφτά της εγγύησης.

Καληνύχτα :-)