Τυχαιες συναντησεις

Τι ωραία να συναντάς τυχαία γνωστούς μετά από καιρό;
Τι ωραίο ταξίδι στον χρόνο κάνεις τότε;
Πόσο καλό κάνει στην ψυχή σου να ξέρεις πως τώρα που σε βλέπουν σε βλέπουνε στα καλύτερά σου;
Όχι ιδιαίτερα από θέμα οικονομικής και κοινωνικής θέσης, αλλά από ζωτικότητα, ενέργεια και διάθεση.
Σίγουρα όλοι μεγαλώνουμε. Σίγουρα τα χρόνια δεν κρύβονται, όμως δεν περνούν τα χρόνια μόνον για σένα, και οι άλλοι με το ίδιο «θεριό» παλεύουν, όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουν, γιατί άραγε χρειάστηκες τόσο καιρό μέχρι να το συνειδητοποιήσεις;

Τι ωραία να συναντάς μπροστά σου το παρελθόν σου;
Τι ωραία να μην σε λυπεί. Δεν ήταν όλα καλύτερα όταν ήσουνα νεότερη, απλά μπορούσες να είσαι πιο ανέμελη…

Τι ωραία να είσαι τώρα παρόλα αυτά ανέμελη;
Δεν έχει πιο μεγάλη αξία άμα την ανεμελιά την έχεις κερδίσει και δεν σου έχει απλά χαρισθεί;

Πώς λέγανε οι Ρωμαίοι ave Cesare, i morituri ti salutano;
Εδώ θα παραφράσω λέγοντας
Γειά σου όμορφη και ηλιόλουστη μέρα, μια ζωντανή και χαρούμενη ViSta σε χαιρετά…

Mια λεξη

Το έχω δει κάπου αλλού, νομίζω στην Chloe… Σήμερα έψαξα την βιβλιοθήκη των iTunes στον υπολογιστή μου για τραγούδια με μια συγκεκριμένη λέξη στον τίτλο. Βρήκα 8 διαφορετικά. Κατά την γνώμη μου είναι λίγα, θα πρέπει να ασχοληθώ για να μεγαλώσει ο αριθμός τους… Γιατί ποτέ, όσα και να έχει κανείς, δεν υπάρχει σε αυτά ένα «αρκετά». Πάντα μπορεί κανείς να βρει και καινούργια. Πάντα θα πρέπει κανείς να τα ψάχνει, να μην τα ξεπερνά, να μην τα αποπαίζει… Γιατί αν δεν τα θεωρεί αξιοπρόσεχτα και επιθυμητά, τι άλλο μένει για να γεμίσει το κενό; Η άρνησή τους; Τι κρίμα που θα ήταν τότε. Πόσο λίγη χαρά θα έδινε τότε η ζωή… Θα έχανε σίγουρα την σπουδαιότητά της. Θα έχανε για μένα κάθε ενδιαφέρον…

Την λέξη που έψαξα στους τίτλους την λένε στα αγγλικά «Beautiful».
Στα ελληνικά… «όμορφo».

  • Beautiful, Mandalay
  • Beautiful brother of mine, Curtis Mayfield
  • Beautiful Girl, Inxs
  • The most beautiful girl in the world, Prince
  • It Was So Beautiful, Stephane Grappelli
  • Beautiful Sky, Reamonn
  • You Are So Beautiful, Joe Cocker
  • Du bist so wundervoll (You Are So Beautiful), Stefan Gwildis
  • Πεντε

    5 πράγματα για μένα που ποτέ κανένας δεν ρώτησε γιατί δεν τον ενδιαφέρουν ;-)

    – Είμαι τεμπέλα, για αυτό και δεν αντέχω να κάνω κάτι 2 φορές, μια και κάτω και ας μην είναι τέλειo στην πραγματοποίηση.
    – Είμαι εγωκεντρική, ολόκληρο το σύμπαν κρίνεται με δικά μου κριτήρια και γυρνά γύρω από το άτομό μου.
    – Ένας απαίσιος εφιάλτης είναι να δω ότι χάνω τα δόντια μου, ένας άλλος ότι χάνω την δουλειά μου.
    – Κάνω τα μισά ψώνια στο Aldi. Aldi Süd συνήθως.
    – Μπορώ να είμαι κρυουλιάρα το καλοκαίρι και να ντύνομαι ελαφρά (χωρίς να κρυώνω) την Άνοιξη, απλά και μόνον επειδή θέλω να ελέγξω το κλίμα και να το δω να φέρνει τον καιρό που ταιριάζει καλύτερα στην διάθεσή μου.

    Δεν είχα δίκαιο; Δεν ενδιαφέρουν κανένα, αλλά μια που τα έγραψα ας μην πάνε χαμένα, θα πατήσω το κουμπί του post και όποιον τον παρει ο ύπνος από την βαριεστημάρα ας προσέχει μην χτυπήσει το κεφάλι κουτουλώντας στο γραφείο.

    Kαλημέρα :-)